دجال و تخریب بیت المقدس

الف) مسجد الاقصي مسجد مبارکي است  که  قبله اول مسلمين مي باشد

ب) مسجد قبة الصخرة نيز از اهميت فراواني در دين اسلام برخوردار است؛ زيرا مرحله دوم سفر پيامبر گرامي اسلام(ص) در شب معراج و عروج ملکوتي ايشان از زمين به آسمان، از اين مسجد مبارک آغاز شده است.

البته علاوه بر اين دو مسجد مبارک، قسمتهاي مقدس بسياري در حرم قدسي وجود دارند که شامل سقاخانه ها، گلدسته ها و ... مي شوند، اما هيچکدام از آنها، در نظر مسلمانان همانند دو مسجد ياد شده نيستند و اين دو مسجد، ارزش بسيار بالاتري دارند. در هرحال، مسجد اصلي منطقه حرم قدسي، مسجدالاقصي است و اين مسجد است که قبله گاه اوليه مسلمين بوده و در آخرالزمان نيز توسط حضرت مهدي موعود (عج) و يارانش، آزاد مي گردد.
از ديدگاه اسلام، مسجدالاقصي توسط حضرت آدم(ع) بنا نهاده شد. سپس حضرت ابراهيم(ع) و حضرت سليمان(ع) اين معبد را بازسازي کردند. (در واقع بناي مقدسي که در اورشليم (بيت المقدس) به دست حضرت سليمان(ع) ساخته شد، مسجد الاقصي بود، نه معبد دروغين وکذايي سليمان.)

بعد از فتح شهر بيت المقدس به دست مسلمانان، مسجدالاقصي به دفعات توسط مسلمانان بازسازي، و مسجد مقدس قبة الصخرة نيز به مجموعه بناهاي حرم قدسي اضافه شد. اکنون در مجموعه این حرم های قدسي شهر بيت المقدس، دو مسجد مبارک قبة الصخره و مسجدالاقصي با فاصله بسيار کمي از يکديگر واقع شده اند. اما مجموعه ي حرم قدسي نيز، از تعرض فرهنگي فراماسونري و صهيونيسم در امان نمانده است. يکي از ترفند هاي بسيار کثيف سران فراماسونري در جهت تعرض فرهنگي به مجموعه حرم قدسي و انجام اهداف آخرالزماني خود، معرفي مسجد قبة الصخرة به جاي مسجدالاقصي است.  مسجدي که امروزه تمام مسلمانان بعنوان مسجد الاقصي مي شناسند، در واقع  مسجد قبة الصخرة است که مسجدي با گنبد طلايي مي باشد. حتي همه شبکه هاي تلويزيوني هم همين اشتباه را مرتکب شده و  تصوير  مسجد قبة الصخره را به جاي مسجد الاقصي نشان مي دهند. البته راديو و تلويزيون کشور هاي اسلامي تا حد زيادي در اين زمينه بي تقصيرند؛ زيرا رژيم صهيونيستي که کنترل شهر مقدس بيت المقدس را در دست دارد، به فيلمبرداران و عکاسان،  تنها اجازه تصوير برداري از مسجد  قبة الصخرة  را مي دهد و از فيلم برداري و عکس برداري از مسجد الاقصي ممانعت مي کند؛ به همين دليل، عکس هاي کمي از مسجد الاقصي در دست مي باشد.

حال سوال اصلي اين است که هدف واقعي ماسونها و صهيونيستها از معرفي مسجد قبة الصخره به جاي مسجد الاقصي چيست؟ همان طورکه در سطور بالا ذکر شد، بناي  مقدسي که در اورشليم (بيت المقدس) به دست حضرت سليمان(ع) ساخته شد، مسجد الاقصي بود، نه معبد دروغين و کذايي سليمان. حضرت سليمان(ع) که بنا به گفته قرآن پيامبر خدا بودند، مسجدي که توسط پيامبران پيشين ساخته شده بود (مسجدالاقصي) را بازسازي نمودند. اين ديدگاه مسلمانان دقيقاً برخلاف ديدگاه يهوديان و مسيحياني است که معتقدند حضرت سليمان(ع)، معبد سليمان (نه مسجد الاقصي) را ساخته اند. مطمئناً اين ادعاي يهوديان و مسيحيان را که  حضرت سليمان(ع) معبد ساخته اند نمي توان پذيرفت؛ زيرا اجداد بزرگوار پيامبر خدا حضرت سليمان(ع) از جمله حضرت آدم(ع) و حضرت ابراهيم(ع) و... که آن ها نيز پيامبر بودند، مسجد ساخته اند. حال چگونه مي توان پذيرفت که حضرت سليمان(ع) بر خلاف اجداد مبارکشان معبد ساخته اند؟ البته لازم به ذکر است که ما در اينجا قصد نداريم تا صرفاً بين لفظ مسجد و معبد تفاوت قايل شويم، بلکه تلاش مي کنيم تا بين مفاهيمي که اين نامگذاري ها به دنبال خود دارند، افتراق بگذاريم.

همانطورکه ذکر شد، بر خلاف ديدگاه مسلمانان درباره حضرت سليمان(ع)، يهوديان و فراماسون ها که به حضرت سليمان(ع) تهمت کفر زده و او را جادوگر و بت پرست مي دانند، ادعا مي کنند که ايشان در شهر اورشليم (بيت المقدس) يک معبد ساخته اند. به همين دليل در ديدگاه آخرالزماني ماسون ها و يهوديان و اوانجليکال ها، تخريب مسجد الاقصي و ساخت معبد سليمان، يک عنصر کليدي مي باشد.

در مورد ديدگاه ماسونها درباره معبد سليمان، بايد گفت که ديدگاه آنان، براحتي قابل پيش بيني است. از ديدگاه آنان، سليمان يک جادوگر و بت پرست و ماسون اعظم بوده و معبد اورشليم را براي بتها ساخته است. آنهاکه به شيطان پرستي Satanism  و عقايد جاهلي Paganism اعتقاد دارند، تلاش مي کنند تا مسجد الاقصي را بعنوان يک پايگاه خداپرستي نابود نمايند، و معبدکذايي سليمان را به عنوان نماد جهاني الحاد و کفر برپا کنند تا به خيال خام خود، مرگ اديان را بدين وسيله جشن بگيرند.

اما ديدگاه سران يهوديان و اوانجليکال ها درباره معبد سليمان يک ديدگاه موذيانه است؛ آنها ادعا مي کنند که قبل از بازگشت مسيح(ع)  بايد مسجد الاقصي تخريب، و معبد سليمان ساخته شود. طبق ادعاي آنان، معبد دروغين سليمان در نزد خدا بسيار مقدس است؛ اما اين سخنان آنان ادعايي بيش نيست؛ زيرا خود يهوديان و نيز حاميان سرسخت آنان (اوانجليکالها)، به حضرت سليمان نبي(ع) تهمت کفر و الحاد مي زنند و وي را جادوگر و بت پرست مي دانند. مويد اين سخن، مطالبي است که در تورات تحريف شده درباره حضرت سليمان(ع) گفته شده است.

در تورات تحريف شده درباره حضرت سليمان(ع) سخنان ناروايي ذکر شده است که قسمتهايي از آن را در تصوير ملاحظه مي فرماييد:

با اين اوصاف، آنان که حضرت سليمان(ع) را جادوگر و بت پرست مي دانند، چگونه مي توانند معبدي را که يک فرد بت پرست (البته از ديد آنان) ساخته است، مقدس بدانند؟ چگونه ممکن است بنايي را که به دست يک کافر (البته از ديد آنان) ساخته شده است، زمينه ساز ظهور منجي آخرالزمان بدانند؟

اين مساله نشان مي دهد که ادعاي سران يهود و اوانجليکال مبني بر ساخت معبد سليمان  براي تسريع بازگشت حضرت مسيح(ع)، ادعايي بيش نبوده وآنها قصد دارند تا معبد شيطاني و الحادي که قرنها قبل کاهنان و اشراف يهودي ساخته بودند و آنرا  به حضرت سليمان(ع) نسبت  مي دادند،  از نو برپا کنند. در واقع بايد گفت که هدف آنان نيز با هدف ماسونها مشابهت داشته و به صورت موذيانه تلاش مي کنند تا کفر و الحاد را جانشين اديان الهي نمايند.
همانطورکه ملاحظه فرموديد،  فراماسون ها، سران يهوديان و سران اوانجليکالها تلاش مي کنند تا هرچه سريع تر مسجدالاقصي را تخريب نموده، و معبد دروغين سليمان را بجاي آن بازسازي کنند تا بدين وسيله بتوانند تحقق نيات پليدشان را جشن بگيرند.آنها به منظور تسريع در امر تخريب مسجد الاقصي و ساخت معبد سليمان، تلاش کرده اند تا توجه جهانيان و بالاخص مسلمانان را از مسجد الاقصي دور کنند و دور از چشم جهانيان، به اعمال شيطاني شان بپردازند که متاسفانه در اين امر بسيار موفق بوده اند. معرفي مسجد قبة الصخره بجاي مسجد الاقصي نيز به اين منظور صورت گرفته است تا نسل جوان مسلمان، مسجد الاقصي را به درستي نشناسند و فراماسونها و صهيونيست ها بتوانند بدون هيچ گونه مزاحمي و به دور از هرگونه هياهو،به تخريب مسجدالاقصي بپردازند.يک مثال مهم در اين رابطه، حفاريهاي اخير صهيونيستها در محدوده حرم قدسي مي باشد. با آغاز سال 2007 میلادی، فراماسونها و صهيونيستها که خود را در نزديکي تحقق اهداف آخرالزمانيشان مي ديدند، شروع به تخريب باب المغاربة نمودند تا با دستکاري اين بخش از حرم قدسي، مسجد الاقصي را که در مجاورت آن واقع شده است تخريب نمايند که متاسفانه اين کار آنان درحال حاضر نيز ادامه دارد. معرفي مسجد قبةالصخرة بجاي مسجدالاقصي، کمک شاياني به صهيونيستها در جهت اهداف پليدشان نموده است؛ به نحويکه باعث شده است تا عده اي ازجوانان مسلمان، ندانند که دستکاري باب المغاربة چه ارتباطي به مسجد الاقصي دارد. به تصوير Google Earth  توجه فرماييد.

موقعيت مسجد الاقصي, مسجد قبه الصخره و باب المغاربه در محدوده حرم قدسي شهر بيت المقدس.

اگر در تصوير دقت نماييد، حتماً ملاحظه خواهيدکردکه باب المغاربة دقيقاً درمجاورت مسجد الاقصي بوده و حتي بدان متصل است، اما مسجد قبة الصخرة با باب المغاربة کم و بيش فاصله دارد.اما  مسلماناني که در رسانه هاي جمعي همواره تصوير مسجد قبة الصخرة را به جاي مسجد الاقصي ملاحظه مي کنند، احتمالاً دچار اشتباه مي شوند. بدين ترتيب که، مسلمانان ممکن است با خود فکر کنند که دستکاري باب المغاربة، تاثيري در مسجد الاقصي ندارد؛ زيرا از ديد آنان مسجدي که در وسط تصوير است، مسجد الاقصي بوده و با باب المغاربة فاصله زيادي دارد! حال آنکه اين جوانان بدليل مکر صهيونيستها، اشتباهاً مسجد قبة الصخرة را به جاي مسجدالاقصي مي پندارند.

متاسفانه حيله صهيونيستها تا حدودي موفق بوده و آنان توانسته اند توجه مسلمانان را  از  مسجد الاقصي  دور کنند و بدين ترتيب، در سال  2007 م به بهانه اکتشافات باستان شناسي در محدوده باب المغاربة، سعي در تخريب پايه هاي مسجد الاقصي نمودند. که ان شاالله خداوند دست آنان را با مجاهدت مسلمانان آزاده، از اين مسجد مبارک کوتاه خواهدکرد.  بنابراين همان طور که ملاحظه فرموديد، معرفي مسجد قبةالصخرة به جاي مسجدالاقصي، یک توطئه فراماسونی و صهيونيستی بوده و آنها از اين حربه بمنظور تخريب آسانتر مسجد الاقصي و اجراي اهداف پليدشان در آخرالزمان بهره می برند. پس وظيفه  ما است که به اطلاع رساني پرداخته و نقشه هاي پليدشان را ناتمام بگذاريم.

21. توليد و پرورش گوساله سرخ موي(Red Heifer):  صهیونيستها که برادران و همراهان هميشگي فراماسونها مي باشند، همزمان با آخرين تلاشها براي تخريب مسجد الاقصي و ساخت معبد سليمان، تلاش هايي نيز در جهت فراهم ساختن ابزار و ملزومات ساخت معبد، انجام داده اند. در اين راستا، حرکت هايي در جهت توليد و پرورش يکي از مهمترين ملزومات ساخت معبد که همانا گوساله سرخ موي (Red Heifer) است، انجام شده است. در عقيده خرافي يهوديان و مسيحيان صهيونيست، قبل از ساخت معبد سوم سليمان، بايد مراسم قرباني گوساله اي سرخ موي (Red Heifer) با تشريفات خاصي انجام شود و به دنبال آن، ساخت معبد سوم سليمان آغاز گردد. براي آشنايي بهتر با اين مراسم، به توضيحات زير توجه فرماييد:


قبل از شروع عمليات ساخت معبد، بايد مراسم تطهير انجام شود و براى انجام آن مى‏بايست گوساله اي ماده و سرخ موى‏ قربانى گردد. بر اساس تعليمات يهود، اين گوساله مى‏بايست سرخ موى و بدون هيچ عيب و نقصى باشد؛ به گونه اي که بيش از 3 تار موي سفيد يا سياه در بين موهايش وجود نداشته باشد؛ هيچ گاه يوغى بر آن بسته نشده باشد و گوساله‏اى‏ نزائیده باشد. گوساله در هنگام قربانى بايد حتماً 3 ساله باشد. در روز مراسم، گوساله بايد در مكانى خارج از اردوگاه محل اقامت خاخام ها در محوطه معبد، قربانى گردد. پس از آن مقدارى از خون او برداشته ‏شده و در جلوى خيمه اجتماع پاشيده مى‏شود. سپس گوساله به همراه پوست، گوشت، چرم، فضولات و خونش تماماً به همراه چوب سرو یا سدر، زوفاى مصرى (نوعي گياه) و پارچه مخملي به وسط آتش انداخته شده و آتش تا خاكستر شدن گوساله روشن نگاه داشته مي شود.  محل قربانى و سوزاندن گوساله در كنار كوه زيتون قرار دارد. پس از سوزاندن گوساله، شخصى پاك‏ (کسي که به جنازه يا خون گوساله دست نزده است) مى‏بايست خاكسترها را جمع‏آورى كرده و به بالاى كوه زيتون ببرد. پس از آن، توده عظيم خاكستر به جاى مانده را با آب مخلوط كرده و آب تطهير را از آن تهيه مى‏كنند.


يهوديان معتقدند كه قبل از شروع عمليات ساخت معبد سليمان، كل محوطه معبد كه بنا بر بعضى روايات، كل اورشليم قديم را شامل مى‏شود بايد با آب تطهير، پاک و مطهر گردد. البته علاوه بر مطالب فوق، تعدادي از صهيونيستهاي افراطي، شروط ديگري را نيز براي گوساله سرخ موي قرباني، ذکر کرده اند که از جمله اين شروط، مي توان به اين موارد اشاره کرد که اولاً گوساله بايد حتماً در اسراييل به دنيا آمده باشد و ثانياً حتي1 يا 2 تار موي سفيد يا سياه، در بين موهاي گوساله موجود نباشد. گروه هاي صهيونيستي که بعد از تشکيل دولت ماسوني و غاصب اسراييل، ادعا مي کنند که شرايط را براي بازگشت منجي بني اسراييل آماده کرده اند، در سال هاي اخير، تلاش هاي فراواني را براي فراهم کردن اسباب و ملزومات مراسم قرباني گوساله سرخ موي انجام داده اند و در اين راه به نتايجي نيز دست يافته اند.  براي مثال، در طى چند دهه اخير يهوديان نقاط مختلف جهان، با استفاده از دانش ژنتيك اقدام به اصلاح نژادى گاوها براى توليد گوساله سرخ موى كرده‏اند که گزارش هاى  متعددى در اين زمينه از سوئد، سوئيس، تگزاس، مى.سى.سى.‏پى و اسراييل منتشر شده است؛ اما اکثر اين تلاش ها به نتيجه نرسيده اند.

با اينحال، درسالهاي اخير، خبرهاي تازه اي مبني براينکه گوساله مورد نظر  در سوئد پرورش يافته است، از سوي رسانه هاي صهيونيستي مطرح شده است   اما اين خبرها، که بازتاب وسيعي در رسانه هاي صهيونيستي داشته است، به دليل اينکه طبق نظر صهيونيستهاي افراطي، گوساله سرخ موي مي بايد در اسراييل متولد شود، استقبال چنداني از آنها نشد.

اين گوساله مورد حمايت فراوان گروه هاي صهيونيست قرار گرفت و پيرامون آن، تبليغات فراواني انجام شد؛ اما با گذشت 3 سال از آن ماجرا، در سال 2005 نيز ساخت معبد آغاز نشد. زيرا به دليل دفاع جانانه مسلمانان از مسجد الاقصي، صهيونيست ها شرايط را براي تخريب اين مسجد و ساخت معبد دروغين سليمان مهيا نديدند.

تعدادی از این خبرها بدین شرح است:

1. اولين خبر در اين رابطه مربوط به سال 1997 است که در 14 ژوئن اين سال،   Clyde Lott  از ايالت مي.سي.سي.پي آمريکا اعلام کرد که يک گوساله سرخ موي خالص پرورش داده است.

2. به فاصله کوتاهي پس از خبر اول، در 15 آوريل سال 1997، رسانه هاي صهيونيستي اعلام کردندکه يک گوساله سرخ  موي خالص، دريک مزرعه وابسته به امور مذهبي، واقع در شهر حيفاي اسراييل  متولد شده است. اين گوساله که در اثر لقاح مصنوعي متولد شده بود، بدليل تولد يافتن در اسراييل، مورد استقبال فراوان قرار گرفت؛ اما در سال 1998 اعلام شدکه گوساله مذکور بدليل پيدا شدن يک لکه کوچک سفيد رنگ بر روي بدنش، ديگر قابل استفاده نيست. بدين ترتيب صلاحيت اين گوساله نيز براي مراسم قرباني رد شد.

 3. در سال 2002، رسانه هاي صهيونيستي اعلام کردند که يک گوساله سرخ موي خالص در اسراييل زاده شد. در 5 آوريل همان سال، دو خاخام به نامهاي  مناخيم مک اوور  و  چايم ريچمن  از اعضاي موسسه معبد، براي ديدن اين گوساله، نزد صاحب آن رفتند و بعد از معاينات بسيار، صلاحيت آنرا براي قرباني شدن تأييد کردند.

گوساله سرخ موي (Red Heifer) يهوديان و مسيحيان صهيونيست, قرباني کردن اين گوساله و تطهير آن را به وسيله خاکستر يکي از شروط لازم براي ساخت معبد سليمان و ظهور منجي مي دانند

با توجه به پرورش چند گوساله سرخ موي از جانب صهيونيستها، به نظر مي رسد که آنان به صورت جدي در پي اجراي اهداف شوم خود هستند. گرچه صهيونيستها با وجود گوساله مذکور در سال 2005، نتوانستند معبد سليمان را در آن سال برپا کنند، اما آنها به صورت جدي پروژه پرورش گوساله هاي سرخ موي قرباني را پيگيري مي کنند تا در وقت مناسب، يکي از آنها را قرباني کرده و ساخت معبد سليمان را آغاز نمايند.صهيونيستها علاوه بر پرورش گوساله سرخ موي، تلاش هاي زيادي را نيز براي فراهم کردن ساير ملزومات مراسم قرباني انجام داده اند. براي مثال، از آنجا که محل ذبح و سوزاندن قرباني در نزديکي کوه زيتون قرار دارد و اين کوه در حال حاضر در محدوده  حکومت خودگردان فلسطين واقع شده است، گروههاي صهيونيستي تلاشهاي وسيعي را براي بيرون راندن ساکنان عرب و غير يهودي اين مناطق انجام داده اند. اين گروهها بي شرمي را تا بدانجا رسانده اند که ادعا مي کنند بدليل حضور اعراب در نزديکي کوه زيتون، اين کوه و محل قرباني نزديک آن نجس بوده و بايد اين محل نيز قبل از انجام قرباني تطهير شود!

براي تطهير اين محل نيز گروه هاي صهيونيستي به دنبال بقاياي خاکستر گوساله سرخ مويي هستند که قرن ها پيش براي آخرين بار در اورشليم قرباني شد و براي اين تفحص نيز گروههاي ويژه اي را  تدارک ديده اند. جالب اينکه بعضي از اين گروهها نيز ادعا کرده اند که خاکسترهاي مذکور را يافته اند!

با توجه به مطالبي که ذکر شد، به نظر مي رسد که صهيونيست ها براي رسيدن به هدف آخرالزماني شان که همانا تخريب مسجد الاقصي و ساخت معبد سليمان است، در حال فراهم کردن همه تمهيدات هستند و اين کار را با وسواس زيادي انجام مي دهند. اين مسأله نشان مي دهد که توطئه آنها براي تخريب مسجد الاقصي، روز به روز به مراحل خطرناکي نزديک مي شود و اين مسأله خود ضرورت آمادگي هر چه بيشتر مسلمانان را نشان مي دهد. در نهايت بايد اين نکته را متذکر شويم که فراماسون ها و دوستان و زير دستان آن ها شامل صهيونيست ها، سران اوانجليکال و سران افراطي يهود، تلاش فراواني براي تخريب هرچه سريعتر مسجد الاقصي و ساخت معبد سليمان انجام مي دهند و در اين راه از همه ابزار و امکانات موجود،  استفاده مي نمايند.

فراماسون ها و رهبران فاسد فرقه هاي مذکور، براي اينکه اعمال خويش را توجيه کنند و فعاليت هاي خود را مستند نمايند، از تورات تحريف شده بهره برده و ادوات و ابزاري مشابه با آنچه در اين کتاب آمده است، فراهم نموده اند. لازم به ذکر است که فراماسونها و صهيونيستها و اکثر رهبران افراطي يهود و اوانجليکال، خود از ماهيت ضد ديني معبد دروغين سليمان خبر دارند، اما بمنظور همراه کردن پيروان اوانجليکال و عامه يهوديان، ژست مذهبي بخود گرفته و تمهيداتي چون گوساله سرخ موي قرباني و ... را نيز در نظر گرفته اند تا مردم عادي يهود و اوانجليکال را بفريبند و با شعار زمينه سازي براي ظهور منجي، ازآنها در جهت تحقق اهداف آخرالزماني خود استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که درباره ظهور منجي، اختلاف کوچکي بين يهوديان صهيونيست و مسيحيان صهيونيست وجود دارد. بدين ترتيب که مسيحيان صهيونيست معتقد به بازگشت حضرت عيسي(ع) پس از ساختن معبد سليمان هستند، اما يهوديان حضرت عيسي (ع) را (نعوذ بالله)  دروغگو مي پندارند و معتقدند مسيح واقعي کسي است که در آخرالزمان و پس از ساخت معبد سليمان ظاهر مي شود. اما با اين حال بجز اختلاف مذکور، همه ديدگاههاي  مسيحيان و يهوديان صهيونيست درباره تخريب مسجد الاقصي، ساخت معبد سليمان  و ظهور منجي يکسان است و فراماسونها و رهبران صهيونيسم نيز عمدتاً از همين ديدگاه مشترک براي فريب اوانجليکال ها و يهوديان صهيونيست بهره مي جويند.  بنابراين ما مسلمانان بايدهوشيار باشيم و علاوه بر اطلاع رساني به برادران مسلمان و ساير انسانهاي آزاده، لازم است تا خود را براي مقابله با نقشه شومي که فراماسونها، صهيونيست ها و يارانشان تدارک ديده اند، آماده کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 1451
بازدید کل : 71826
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket